Voordelen

Hieronder vind u een aantal voordelen van spelen op De Strijensche Golfclub.

1. Bespaar geld
    Buiten de sociale voordelen biedt een abonnement van De Strijensche Golfclub een belangrijk financieel voordeel. Als u vaak speelt of van plan bent dit binnenkort te doen, is de rekensom snel gemaakt. Met uw jaarlijkse abonnement bent u veel voordeliger uit dan wanneer u telkens greenfee moet betalen. Als abonnementhouder heeft u onbeperkt speelrecht.
  2. Deelname GolfAlliantie
    Naast het onbeperkte speelrecht op De Strijensche Golfclub mag u onbeperkt en om niet op 8 andere 9-holes banen  https://golfalliantie.nl.
  3. Starttijden
    Op De Strijensche Golfclub kunt u online een starttijd reserveren via ons website https://destrijenschegolfclub.nl/teetime/Indien u 18 holes wilt spelen dient u 2 starttijden te reserveren. Tussen uw 2 golfrondes dient minimaal 2 uur tijd te zitten.
  4. Uitgebreid wedstrijd- en activiteitenprogramma
    Als abonnementhouder heeft u het exclusieve recht om mee te doen aan wedstrijden voor golfers van ieder niveau en aan andere evenementen die het hele jaar door worden georganiseerd. Bovendien speelt De Strijensche Golfclub mee met een aantal heren-, dames-, en seniorenteams in de nationale NGF competitie. Abonnementhouders kunnen zich kandideren voor een plaats in een team en zo golf als teamsport beleven.
  5. Officiële handicap
    Omdat De Strijensche Golfclub door de Nederlandse Golf Federatie erkend is als officiële handicap autoriteit, worden de handicaps van onze leden, waar ter wereld zij ook spelen, foutloos geregistreerd en bijgehouden. Zo speelt u nooit op een te hoog of te laag niveau waardoor u altijd volgens de internationale R&A regels kunt meedoen aan wedstrijden.
  6. Vergroot uw speel- en vriendenkring
    Hoe vaker u speelt, hoe sneller en gemakkelijker u vriendschappen ontwikkelt en nieuwe speelpartners aantrekt.
  7. Verbeter uw spelniveau
    Onze uitgebreide en uitmuntende oefenfaciliteiten staan onbeperkt tot de beschikking van onze leden. Bovendien kunt u tegen een aantrekkelijk tarief  les nemen van PGA erkende golfprofessionals. U zult merken dat hoe beter u gaat spelen, u meer plezier u krijgt in golf en waarschijnlijk ook vaker gaat spelen, hetgeen weer leidt tot beter spel.
  8. U hoort er bij
    Het hebben van een abonnement betekent ook een geweldige manier om deel uit te maken van een hechte gemeenschap en uw netwerk te vergroten met mensen uit de regio Rotterdam en omstreken.