De Strijensche Golfclub staat voor gezelligheid, een baan van hoge kwaliteit en persoonlijke aandacht. De sociale infrastructuur is gemakkelijk.

De faciliteiten van de Strijensche Golfclub bestaan uit een volwaardige 9-holes baan met een A-status, een 6-holes oefenbaan, een driving-range en een puttinggreen. Door de kleinschaligheid is de sfeer doorgaans gezellig en laagdrempelig.

Starttijden

Via onze website https://destrijenschegolfclub.nl/teetime/ kunt u een starttijd reserveren. Wij hanteren een flight tussentijd van 9 minuten.

Opleiding en jeugd

De Strijensche Golfclub heeft het golf voor de jeugd hoog op de agenda staan. Onze jeugdcommissie is zeer actief met o.a. opleiding en verschillende jeugdactiviteiten.

De golfprofessionals van De Strijensche Golfclub verzorgen naast reguliere golflessen ook clinics. Tijdens de clinics wordt u  meegenomen in de wereld van het golfen. Op elk niveau kunt u bij ons terecht. Dit geldt voor zowel particulieren als bedrijven. Voor meer informatie over de mogelijkheden verwijzen wij u naar het tabblad SG Academy.

Wedstrijden

De wedstrijdcommissie van de Strijensche Golfclub organiseert voor haar abonnementhouders jaarlijks regelmatig wedstrijden. Samen met de sponsoren wordt ervoor gezorgd dat de deelnemers op sportieve wijze de krachten met elkaar kunnen meten. Met vele leuke prijzen in het vooruitzicht. Zie hiervoor de jaarkalender.

Clubhuis De Strijensche Golfclub

Ons clubhuis voorziet na afloop van uw ronde voor de nodige versnaperingen. De Strijensche Golfclub biedt voor het geval u de golfronde wilt combineren met een diner of lunch, diverse mogelijkheden. U kunt hiervoor vanzelfsprekend contact met ons opnemen.

Het clubhuis is verder voorzien van dames- en herenkleedruimten. En vergaderfaciliteiten.

De lunchkaart is als volgt;

De Baan

De lengte over achttien holes voor heren is 5.474 en voor dames 4.930 meter. De par is 70. Bij De Strijensche Golfclub verkijk je je vaak op de moeilijkheidsgraad. Het is zeker geen eenvoudige baan. Er lopen veel sloten dwars over de fairways en het water bevindt zich vaak op driverafstand.

GolfAlliantie

Per 1 januari 2016 is De Strijensche Golfclub aangesloten bij De GolfAliantie. Abonnementhouders kunnen, zonder extra kosten, spelen op 8 andere mooie 9 holes banen. Zie www.golfalliantie.nl voor nadere informatie.

Spreekt een abonnement van De Strijensche Golfclub u aan of wilt u zomaar een voorzichtig kennis maken met de golfsport? Dan nodigen wij u graag uit op onze golfbaan te komen kijken.

Alvast van harte welkom op De Strijensche Golfclub.