De Strijensche Golfclub Plus

Met uw bedrijf, afdeling, vrienden en/of familie een dag(-deel), lekker ontspannen en weg van de dagelijkse bezigheden? Naast golf bieden wij  een uitgebreid pakket aan van compleet verzorgde activiteiten. Leuk voor team uitjes of voor privé aangelegenheden. Om u de leukste ervaring te geven werken wij samen met Solexverhuur Hoeksche Waard, Meerwaard en Chocoladeatelier Van Noppen.

Bekijk hier onder ons aanbod en voor een op maat gemaakte offerte kunt u contact met ons opnemen.

De tarieven van de ‘Plus activiteit’ zijn exclusief de golfactiviteiten. Bij het kinderfeestje is de golfclinic bij de prijs inbegrepen.

• Alles
  • Fit en Fun
  • Teambuilding
  • Vrijgezellen

Golf Plus Kinderfeestje

Uw zoon of dochter is binnenkort jarig en u wilt eens een keer wat unieks organiseren voor zijn of haar kinderfeestje? Dan is een golfclinic speciaal voor kinderen van 6 tot 12 jaar dé perfecte invulling! En het mooiste is … ervaring is niet nodig!

Tijd: Ochtend/Middag/Avond (zomer)
Aantal: 6 tot 10 personen
Prijs: € 17,50 per kind

Golf Plus Bootcamp

Onder begeleiding krijgt u buiten een bootcamptraining. Gebruik makend van de materialen en obstakels in de natuur wordt er een mooi parcours voor u uitgedacht. Goed voor de conditie en goed voor de teamspirit.

Aantal: 4 tot 50 personen
Prijs: € 10,00 pp

Golf Plus Percussie

Met het Golf Plus Percussie willen wij verbinding maken in het contact tussen mensen. Het begin van echte communicatie. Onontbeerlijk voor welk proces dan ook. Uw wensen staan hierbij centraal.

Aantal: 6 tot 20 personen
Prijs: v/a € 15,00 pp

Golf Plus Yoga

Volg een yoga les met een groep vrienden, familie of met collega’s. Samen aan yoga doen kan heel aangenaam zijn en kan voor meer ontspanning zorgen. Uiteraard staan uw wensen hierbij centraal.

Aantal: 6 tot 50 personen
Prijs: € 10,00 pp

Golf Plus Bierproeverij

Bierproeverij onder leiding van een echte brouwer uit de Hoeksche Waard. Diverse mogelijkheden waaronder een Nederlandse, een Belgische of Amerikaanse proeverij.

Tijd: Middag/Avond
Aantal: 10 tot 20 personen
Prijs: v/a € 17,50 pp

Golf Plus Clinic

Met uw bedrijf, afdeling, vrienden en/of familie even lekker ontspannen en weg van de dagelijkse bezigheden.
Gedurende de clinic staan 1 of meerdere PGA golfprofessionals voor de deelnemers klaar en kunt u in groepsverband kennis maken met de golfsport.

Aantal: 5 tot 50 personen
Prijs: v/a € 20,00 pp

Golf Plus Vergaderen

Vergaderen kan het beste en is het meest effectief in een rustige omgeving. De Strijensche Golfclub is gesitueerd in een uitgestrekt polderlandschap met de daarbij horende rust. De vergaderruimte is van alle gemakken voorzien. Wij verhuren onze vergaderruimte voor € 50,- per dagdeel inclusief koffie, thee en water.

Aantal: 2 tot 16 personen
Prijs: € 50,00 per dagdeel

Golf Plus Solex Tour

Wat denkt u van Solex rijden over mooie dijken, langs mooie bezienswaardigheden en oude boerderijen? Wij kennen de mooiste routes. Zowel op locatie als starten van onze locatie is mogelijk.

Tijd: Ochtend/Middag/Avond (zomer)
Aantal: 2 tot 30 personen
Prijs: v/a € 30,00 pp

Golf Plus Boottocht

Een boottocht in de Hoeksche Waard behoort ook tot de mogelijkheden. De Hoeksche Waard is aangewezen als Nationaal Landschap vanwege de openheid van het landschap.

Tijd: 09.30 vertrek
Aantal: 40 tot 80 personen
Prijs: € 50,00 pp | kinderen 4-12 jaar € 25,00 pp

Golf Plus Tiengemeten

Ontdek het kleinste bewoonde eiland van Nederland. Vol natuur, weidsheid, rust en wildernis. Ervaar het unieke Tiengemeten. Hier staat de tijd even stil.

Aantal: 20 tot 90 personen
Prijs: op aanvraag

Golf Plus Chocolade

Boek een gezellige en vooral lekkere chocolade workshop met de exclusieve fair trade chocolade en/of marsepein. Dit kan bij ons op locatie of op een locatie naar keuze.

Aantal: 15 tot 30 personen
Prijs: v/a € 25,00 pp