GolfAlliantie

Per 1 januari 2016 is De Strijensche Golfclub onderdeel van de GolfAlliantie (golfalliantie.nl). De mogelijkheid om 81 holes op verschillende golfbanen te spelen.

Sinds januari 2015 is De GolfAlliantie een feit. De deelnemende banen geven hun abonnementhouders speelrecht op elkaars baan. Dit concept geeft de abonnementhouders de mogelijkheid om wanneer ze maar willen, een keer uit te wijken naar een andere golfbaan. De clubs, die allen beschikken over 9 holes, behouden wel hun eigen identiteit. Dit wil zeggen dat wedstrijden en evenementen bestemd blijven voor de eigen leden.

Deelnemende golfbanen zijn de Kromme Rijn, de Utrechtse, Albatross, De Dorpswaard, Helmondse Golfclub Overbrug, Kagerzoom, De Strijensche, Spandersbosch en De Tongelreep. Deze golfclubs liggen allen op een maximale reisafstand van zo’n 40 minuten van elkaar in de provincies Noord-Brabant, Gelderland, Zuid Holland en Utrecht. De deelnemende golfclubs spelen hiermee in op een markt waarin de golfsport vraagt om verandering. Met dit concept spelen golfers niet alleen op hun thuisbaan maar kunnen zij uitwijken naar 72 andere holes. Een rondje van 18 holes en een hapje op een andere baan, maakt het golfen voor iedereen uitdagender!

Op de website http://www.golfalliantie.nl kunt u per deelnemende baan terugvinden hoe en wanneer u zich kunt aanmelden voor het spelen van een golfronde. Eveneens kunt u het reglement van de golfalliantie lezen. Het aanmelden van grotere groepen (> 2 flights van 4 personen) is alleen in overleg met de ontvangende baan mogelijk.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen 078 674 4564.

Bent u lid van de GolfAlliantie en wilt u bij ons komen spelen? Stuur een mail naar info@dsgclub.nl. U ontvangt een bevestiging via genoemd mailadres. Aanvragen kunt u 10 dagen voor de door u gewenste datum indienen. Op vrijdagen en zondagen ontvangen we alliantiespelers vanaf 14.00 uur.